زندگی
درباره وبلاگ

سلام به همه به وبلاگ من خوش اومدین جون من نظریادتون نره خب؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ دووووووستون دارممممممممممممم بووووووووووووووووووووووووس خاکسترگفت اتش را می بخشم ولی تبر را هرگز
آخرین مطالب
آرشيو وبلاگ
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان عقش من و آدرس khoshgelam.LoxBlog.com لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان



نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)


عقش من
پنج شنبه 10 شهريور 1390برچسب:, :: 1:43 ::  نويسنده : مطی       

سلام

دیدم درموردهمه چی حرف زدم جزخودم............

من 18سالمه امسال میرم پیش.رشتم ریاضیه.عاشق این رشتم.4تاوبلاگ دارم اینم پنجمیه.......... 

تودنیابیشترازهمه بابامودوس دارم.

ماکارونی وقورمه سبزی ورنگ صورتی وبنیامین بهادری روخیلی دوست میدارم.........

عاشقم...عاشق یکی که منونمیخواد...

خودمم درتعجبم...من هم خوشگلم،هم خوش تیپم،هم دخترخوبیم...

نمیدونم چرادوسم نداره...

البته قبلامیگفت داره ولی بعدافهمیدم دروغ میگفته...



نظرات شما عزیزان:

parniyan
ساعت15:37---15 بهمن 1390
عزیزم ناراحت نباش وسعی کن بهش محل ندی خودم اینارو میگم ولی فکر کنم اگه مثل تو بودم حتما بهش میگفتم که خیلیییییییییییی نامردهوهمچنین میگفتم که من ازهمه بهترم حتی خودشناراحت نباش درست میشه گلم

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: